vrijdag 7 februari 2014

Compagnie M - Swing Skirt!


Een tijdje terug won ik het patroon van de Swing Skirt!
Maar omdat ik denk dat mijn zoontje niet zo graag rokjes aandoet had ik het rokje nog niet kunnen maken.. Tot nu!
Ik las van de wedstrijd van Compagnie M en besloot het rokje toch maar eens te maken en het achteraf dan te schenken aan een knappe meid!

Ik maakte maatje 18maanden en toevallig is mijn zoontje ook bijna die leeftijd, dus had ik hem het rokje ook eens aan gedaan, en het paste ook nog!
Maar ik besloot om toch maar geen foto te maken ;-)
Ik heb een zichtbare rits gebruikt en de zoom afgewerkt met een biaislintje. Ook heb ik een voering toegevoegd.
Het combineren van 3 verschillende stofjes bleek een geslaagde keuze, al zeg ik het zelf!


Kijk en oordeel zelf!

Stemmen mag ook altijd HIER! Je kan stemmen door op het hartje te klikken bij mijn inzending! :-) Dankjewel!!






4 opmerkingen:

  1. Superknap!!! Je zou echt niet zeggen dat die naaikriebels nog niet superlang in jouw lijf zitten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ook je blogje en bij deze nomineerde ik je voor de Liebster Award. Meer info vind je op mijn blogje...

    BeantwoordenVerwijderen