donderdag 30 januari 2014

Koffertje nummertje 2 en een rokje :-)

Na mijn allereerste koffertje gemaakt te hebben vond ik t zo leuk dat ik er nog wou maken, zo gezegd zo gedaan! :-)

Van mijn stofjes die ik bij Lizzy L'oiseau gehaald had - zoals je in m'n vorige blogpost kon lezen - ging ik aan de slag voor een koffertje voor 't zoontje! :-)
Ik kreeg net 2 panden langs elkaar uitgeknipt (dus ik kan het stofje nogmaals gebruiken voor een volgend koffertje joehoe!)
Begon te stikken en alles verliep zeer vlotjes! Eventjes goed nagedacht bij de buintenkant, zien dat de prentjes mooi staan tov de rits.. en het resultaat kwam tevoorschijn!
Hij was praaaaachtig!

Totdat.. ik m aan het handvat oppakte, de prent ondersteboven!! :-( Ik had er nog zo op gelet, maar niet verder nagedacht.. De prent moet dus niet mooi staan tov de rits, maar tov het handvat!
*Les geleerd - een ezel stoot zich nooit tweemaal aan dezelfde steen?!*




Een tijdje terug won ik bij Ella en Basiel een give-away! Ik kreeg een prachtig retro-stofje toegestuurd!
Met nog enkele leuke spulletjes extra erbij!
Gisteren ging ik er mee aan de slag voor de dochter van mijn collega!
Ik volgde het patroon dat enkele maanden terug gratis bij de Veritas verkrijgbaar was (wat ik overigens van de collega in kwestie had gekregen ;-) ), een patroon van Something Strange.

Het was snel klaar en superleuk om te maken! :-)


Moeilijk om te fotograferen als het donker is ;-) (één zonder en één met flits!)


En m'n collega? Ze vond het prachtig!!! Oh doet me zo'n deugd dan, nu verwacht ik van haar nog een aan-foto van haar fotomodelleke! ;-)

Dit rokje ga ik zéker nog eens maken!


Oja, afgelopen week had ik ook nog een levering in mn bus van Fino in Fondo! Ik had haar paspelvoorraad geplunderd ;-) Mn enigste soldeke van stofjes! Cava nog he ;-)

Mn buitje :-)

Tot schrijfs!
Groetjes


1 opmerking: