vrijdag 24 januari 2014

Mijn eerste blogbericht..

Hallo allemaal!

Na al die mooie blogs van iedereen af te snuisteren heb ik besloten om ook een blogje te beginnen en mijn 'kunnen' met jullie te delen!

Korte voorstelling:

Ik ben Leen, bijna 27 jaar, gelukkig getrouwd en mama van Pieter, bijna 15 maanden!

Ik ben nog maar aan het naaien sinds juni 2013. Heb toen een paar naailesje gevolgd, maar het ging me niet snel genoeg vooruit en ik wou alleen maar méééér!
Ik ben er dus mee gestopt en heb besloten om op mezelf alles te leren. Dat lukt me ook nog vrij goed (vind ik zelf..)
Maar.. Dat is dankzij al die blogs en ideetjes en... jullie!

Al merkte ik snel dat ik soulmates in de buurt wou kunnen raadplegen, dus ik ging in september op zoek naar een naaigroepje hier in de buurt.. Tevergeefs!
Plots zag ik een oproep verschijnen van iemand in de buurt die ook een naaigroepje zocht!
Ik ben op dat bericht ingegaan en we hebben samen een groepje opgericht!

Op 13 september zaten we voor het eerst met een groep soulmates samen! En sindsdien komen we bijna elke week samen om lekker te tetteren en te naaien!
En de groep blijft maar groeien! Zo leuk!
Dit was echt wat ik nodig had! Tips uitwisselen en een motivatie om achter het naaimachine te kruipen!

Op 6 december ll heb ik van mijn papa een Brother Innov-Is 15 gekregen (ik zal zeker en vast braaf zijn geweest?!)
Wat een fantastische machine!

Afgelopen woensdag heb ik in ons naaigroepje een koffertje gemaakt, en ik heb het vandaag afgewerkt!
Dit is mijn allereerste stuk wat ik met jullie deel!
Binnenkort zal ik eens wat foto's plaatsen van werkjes die ik in het verleden reeds heb gemaakt! :-)


Maar dan nu... mijn trots!


Groetjes, welkom, aangenaam en tot blogs!

Leen

PS: Jullie mogen me altijd volgen! Ik zal in de toekomst ook wel eens give-away's organiseren denk ik ;-) Misschien dat ik ook wel eens een tuto'tje maak ofzo ;-)

Met deze stofjes ging ik aan de slag!










Stof, paspel: Het stoffenhuis
Ritsen: tweedehands.be


18 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik heb het patroon ook net gekocht.
    Nog veel succes met je naaisels en je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor.Is dit het koffertje uit de burda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen. In welke Burda staat er eentje dan? ;-)

      Verwijderen
    2. ik weet niet meer in welke maar ik heb dat ne keer zien staan in stoffemiekes

      Verwijderen
  3. Veel succes met je blog, ik ga je zeker volgen :) als je wil: kom zeker eens lans: cindygodts.blogspot.com

    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt een volgertje bij! Bedankt om me te volgen! :-)

      Verwijderen
  4. Leuk! Mooi stofje! Ik volg je via bloglovin' ! Groetjes Jess Cee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx! Het was geen goedkoop stofje, maar wél de moeite waard!! :-)

      Verwijderen
  5. Heel leuk! Welk patroontje gebruikte je hiervoor?
    woohoobydavina.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan ! Dat wil ik vast en zeker ook nog eens maken ! Succes met je blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw leen superknap!!!!!!
    ik ben jaloers hoor!! we moeten eens samen naaien he, wie weet wat komt er uit de bus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, leuk!! Wil ik zeker eens doen! We moeten eens iets afspreken ;-) En de mannen, die letten samen op de kids ;-)

      Verwijderen
  8. Leuk om je blogje te volgen! Ik ben er vorige maand ook pas mee begonnen. Ook steeds welkom op misstraaitoenaai.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen